Totalul afișărilor de pagină

17 mai 2015

Vara vine o data cu tantarii

De cand produc diverse cosmetice handmade, recunosc ca nu am mai avut probleme cu tantarii.La inceput am fost mirata,cum de stau la distanta in conditiile in care anii trecuti era invazie,toata vara eram plina de intepaturi.
 Studiind mai intens efectele uleiurilor esentiale,am aflat ca multe dintre ele sunt repelente naturale impotriva tantarilor si a altor insecte ce traiesc pe ,,pe langa casa omului".Si cum atelierul si toata casa este plina de arome,,esentiale",fara sa imi propun acest lucru am creat o bariera sigura,sanatoasa si complet naturala impotriva acestor insecte atat de enervante.
 Asa mi-a venit ideea prepararii unei lotiuni impotriva tantarilor de folosit in exteriorul ,,oazei mele" aromate si frumos mirositoare a lavanda menta si lamaita.
  Si cum ideile mele prind viata pentru a se bucura de ele toti cei care isi doresc sa traiasca sanatos  si natural,puteti gasi in magazin chiar de astazi lotiunea antitantari,ca tot s-a deschis sezonul .




Contine: apa florala de lavanda,hidrolat de busuicul cerbilor,ulei esential de citronella,lamaie,eucalipt si cuisoare.

Lotiunea este complet naturala formata din ape florale si uleiuri esentiale dovedite ca fiind foarte eficiente impotriva tantarilor.
Pentru adulti se poate pulverize direct pe piele,pentru copilasii mai mici de 3 ani,doar in mediul inconjurator din imediata apropiete:carut,patut,hainute.
Pentru a tine tantarii departe de confortul caiunului de poate pulveriza pe pervazul ferestrei in cursul amiezii si seara la culcare.
Nu lasa urme pe piele sau pe haine.
Pentru ca uleiurile esentiale nu sunt solubile in apa,vor sta in partea de sus a recipientului.Agitati puternic inainte de fiecare folosire pentru a omogeniza amestecul .
In magazin il gasiti in 2 variante de volum,50 si 100 de ml.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu