Totalul afișărilor de pagină

4 august 2011

Promotie


Dragilor,
Pentru a va rasplati fielitatea si increderea in produsele marca Lavandine,toate comenzile mai mari de 30 de lei lansate in weekend,adica incepand din acest moment si pana duminica seara,beneficiaza de transport gratuit.
Comenzile mai mari de 50 de lei beneficiaza de transport gratuit plus o surpriza.
Comenzile mai mari de 100 lei beneficiaza de transport gratuit si primesc 2 sapunele gratuit.
Pentru comenzile lansate prin intermediul BRESLO,se scade din suma finala de achitat contravaloarea transportului.
Comenzile lansate din Iasi,pentru ca nu se percepe taxa de expediere predarea facandu-se personal,beneficiaza de un sapunel de 70-80 gr gratuit in plus fata de ceea am oferit deja, adica contravaloarea transportului daca acestea ar fi fost trimis prin posta.
Toate comenzile vor fi expediate luni dimineata prin Posta Romana cu exceptia celor din Iasi.
Multumesc!

2 comentarii:

  1. buna, imi plac foarte mult produsele lavandine si ma intereseaza sa cumpar, spune-mi te rog cat e taxa de livrare pt bucuresti si in cate zile ajung? sau prin breslo cat costa?mi-am facut un cont si acolo....
    astept raspuns

    multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Valyna,
    Multumesc de interes.
    Oriunde in tara ,deci si in Bucuresti,taxa de livrare este de 8 lei pe colet.In maxim 3 zile lucratoare ajunge in Bucuresti.
    Pe Breslo,bifezi in cosul de cumparaturi ce produse doresti sa cumperi si in final o sa coste contravaloarea produselor plus taxa de transport 8 lei,nimic in plus.De regula ,la comenzile mai mari de 40-50 de lei ofer si un produs bonus,aproximativ valoarea transportului asa ca nu o sa iesi in pierdere.
    Daca ti-e mai la indemana poti face comanda direct pe adresa de mail afisata in bara din dreapta sus,insa eu as prefera prin magazinul de pe Breslo.

    RăspundețiȘtergere