Totalul afișărilor de pagină

1 februarie 2011

Sapunuri naturale



Dragii mei,
In urma postarilor de pe blog am primit mai multe comenzi cu produsele prezentate.Cu parere de rau va spun ca doar sapun am la vanzare.Blogul este de putin timp in blogosfera si nu ma asteptam ca lumea sa fie asa receptiva la produsele naturale.Eu incerc doar sa prezint alternative naturale la produsele pe care le folosim cu totii,produse incercate de mine , care mi-au placut si consider ca merita sa le impartasesc cu voi.Sigur ca pe viitor daca exista cerere o sa iau in considerare ce va doriti si o sa incerc sa maresc gama de produse.Spre exemplu,siropurile,le pot face doar vara,cand este sezonul lor,anul acesta am facut doar pentru uzul meu personal,nu m-am gandit sa fac o afacere din asata dar…cine stie.
Oferta de sapun natural:
SAPUN CU LAVANDA
SAPUN CU LAPTE DE CAPRA,MIERE SI OVAZ
SAPUN CU MIERE CEARA SI PROPOLIS
SAPUN CU CATINA
SAPUN CU CATINA SI LAPTE DE CAPRA
SAPUN CU MENTA SI GHIMBIR
SAPUN CU ARGILA SI FULGI DE OVAZ
SAPUN FRISCA CU LAPTE DE COCOS
SAPUN DEZODORIZANT CU CAFEA
SAPUN CU CIOCOLATA SI LAPTE DE CAPRA
SAMPON SOLID CU LAPTE DE COCOS SI EXTRACTE DIN PLANTE
SAMPON SOLID CU LAPTE DE CAPRA SI HENNA
SAPUN CU LAPTE DE CAPRA SI PROTEINE DIN MATASE
SAPUN CI GALBENELE
SAPUN CU OU
Momentan am toate sortimentele prezentate in stoc.Un sapun costa 9 ron.Modul de expediere este prin colet postal,taxele de expediere sunt in jur de 8 ron.Pentru persoanele din Iasi,se preda coletul personal.
Multumesc si astept comenzile voastre.Cine doreste lamuriri sau detalii despre alte produse,i-mi poate scrie pe adresa de e-mail.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu