Totalul afișărilor de pagină

20 februarie 2011

Sapun cu ulei de trandafir

V-am spus ca o sa muncesc saptamana asta.

Cum spuneam,am renuntat sa mai folosesc uleiul de palmier asa ca noua reteta contine:uleiuri saponificate din trandafir(petale de trandafir macerate in ulei de masline timp de 3 saptamani)cocos,ulei din seminte de struguri,ulei de ricin,apa de trandafir, pulbere fina din petale de trandafir uscate,ulei esential de bergamot si melisa.
Din pacate uleiul esential de trandafir este extrem de scump si ca sa pot mentine pretul de 10 ron l-am inlocuit cu ulei esential de bergamot si melisa.
Dar....contine 60% ulei de trandafir.Imaginati-va ca pentru 2 litri de ulei extractie finala ,am avut nevoie de 500 grame petale uscate,adica aproximativ 3-4 kg de trandafiri proaspeti,adica cel putin vre-o 300 de flori.Din pacate e ultimul lot pana la vara cand apar din nou trandafirii.
Culoarea e fara nici un adaos,pur si simplu culoarea naturala a uleiului de trandafir.
Are aproximativ 100 de grame si costa 10 lei
Poate fi folosit incepand cu data de 20 Martie.

2 comentarii:

  1. Te rog daca imi poti raspunde cum sa maruntesc petalele de trandafir? Le-am uscat , dar nu stiu cu pot sa le maruntesc mai fin fara a le strica culoarea. mersi mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!
    Singurul mod in care poti marunti petalele uscate este cu un blender sau cu o rasnita de cafea.Din pacate petalele maruntite au putin o nuanta diferita decat pelalele integre.Alt mod nu stiu din pacate.Sper sa iti fie de folos raspunsul meu.

    RăspundețiȘtergere