Totalul afișărilor de pagină

4 ianuarie 2011

Cum a inceput........

  La inceput a fost o simpla curiozitate.Ma intrebam la fel ca toata lumea,de ce sa dau banii pe un sapun natural.Si am inceput sa citesc ingredientele.Simpla lectura a compozitiei a inclinat balanta.Primul sapun natural cumparat a fost unul simplu,doar ulei de masline saponificat.fara parfum ,fara colorant, fara alte porcarii .Satisfactia a fost mare ,dar nu deplina totusi.Marturisesc ca de atunci nu am mai indraznit sa pun pe piele alt sapun decit natural. Dar surpriza,intr-o zi vrand sa i-mi refac stocul de sapun(cumparam cateva...sa nu ramin fara)nu l-am mai gasit.Am inceput sa comand de pe internet la preturi destul de mari,dar sincer preturile(uneori nejustificate),transportul,m-au cam descurajat.Tot citind despre sapun,tot proband un sapun ,altul,intr-o zi ....click.... s-a aprins beculetul,de ce sa nu il fac chiar eu?Si atunci a inceput totul....Primul impediment a fost procurarea ingredientelor,o adevarata aventura in Romania,unde nu prea exista cultura produselor naturale homemade,comparativ cu alte tari unde magazinele specializate in vanzarea ingredientelor necesare sunt la tot pasul.Dupa indelungi cautari si manata de gandul cum o sa il fac,cu muuuulta miere... cu un parfum ametitor de lavanda,cu ulei de catina(ador uleiul de catina).....am facut primul meu sapun.
Primul meu sapun....Asta e deja alta poveste,o sa v-o spun,fireste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu